FAQ

Wat is het adres van AllGarden?

Factuuradres:
VOF Van Dalfsen
Oosterweg 13a
1619 AC 
Andijk

Showroom:
Oosterweg 2b
1619 AC Andijk

Wat zijn de openingstijden van AllGarden?

U kunt ons telefonisch bereiken (0228-526962 of 06-18277256) op Maandag t/m vrijdag van 08.00-21.30 en op Zaterdag van 08:00-17:00

Onze showroom is op afspraak open van Maandag t/m Vrijdag. Wilt u een afspraak maken? Dit kan telefonisch (0228-526962) of via de email (info@allgarden.nl). Op Zaterdag is de showroom geopend van 09.00 t/m 17.00.

Welke producten staan er in de showroom?

U kunt de volgende producten bij ons vinden in showroom

  • 5 ACD kassen
  • 3 Janssens kassen,
  • 6 Royal Well kassen,
  • 4 Vitavia kassen
  • De Rondo van Hoklartherm
  • 3 Tuinkamers van Nordic
  • Diverse buitenmeubelen en bloembakken van Talen
  • 3 Trampolines van Etan.

Hoe kan ik mijn producten terugsturen?

Heb je je bestelling ontvangen en ben je over 1 of meerdere artikelen niet tevreden? Bij ons kun je binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier dat bij uw zendig is toegevoegd.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terug stuur?

Heb je je product binnen 14 dagen terug gestuurt en wilt u geen nieuw exemplaar ontvangen? Wij maken het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling direct over op uw rekening. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Bent u na het plaatsen van uw bestelling van gedachte veranderd? En wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op!

Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code! Met de Track & Trace code kunt u uw pakket volgen, deze code ontvangt u per mail nadat u de bestelling hebt geplaatst. U kunt hier uw pakket volgen door uw track and trace code en uw postcode intevullen. Heeft u vragen over de verzending van uw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wilt u uw bestelling wijzigen? Dit is mogelijk totdat uw pakket is verzonden. Neem hiervoor contact met ons op, wij helpen u graag verder!

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Met de Track & Trace code kunt u uw pakket volgen, deze code ontvangt u per mail nadat u de bestelling hebt geplaatst. U kunt hier de huidige status van uw bestelling zien door uw track & trace code en de postcode intevullen. Heeft u nog vragen over de status van uw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Nadat u een bestelling bij AllGarden heeft geplaatst, doen wij er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Gaat dit om een product wat via de pakketpost kunnen verzenden, en wat bij ons op voorraad ligt? dan duurt dit 2-3 werkdagen.
Bij grotere producten, zoals een kas, wordt er contact met u opgenomen over de levering van het product. Dit doen wij altijd in overleg zodat wij niet voor een dichte deur komen te staan.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt op de volgende manieren bij ons betalen:

  • Via iDEAL (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankieren) 

  • Billink (achteraf betalen)

  • Overboeking

  • Sofortbanking

  • Visa/Mastercard bil

  • Mistercash

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten binnen Nederland zijn:

  • Brievenbuspakketje: 4,95

  • Onder de 250,- : 6,95

  • Boven de 250,- gratis verzending